Tutaj w NaszyjnikImie staramy się, aby każdy kawałek biżuterii zindywidualizowanej był tak samo cenny i piękny, by upamiętnić najpiękniejsze chwile. Jeśli jednak uważasz, że Twój towar został uszkodzony lub ma jakiś błąd, niezwłocznie skontaktuj się z nami. Chcemy poznać Twoją opinię i zrobimy wszystko, aby naprawić tę sytuację. Aby skontaktować się z nami w sprawie zwrotu lub anulacji, prosimy o przesłanie e-maila.
Nową, nieużywaną biżuterię można zwrócić do Naszyjnikimie.pl w ciągu 100 dni od daty dostawy. Pamiętaj, że ze względu na to, że wszystkie nasze wyroby są unikatowe i spersonalizowane pod klienta, zwroty te będą objęte 30-procentową opłatą administracyjną.
Po złożeniu zamówienia natychmiast rozpocznie się proces produkcji spersonalizowanych produktów. Jeśli chcesz anulować zakup, opłata za rezygnację wynosi 30% całkowitej kwoty przedmiotu. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z przedstawicielami Obsługi Klienta. Anulacje będą przetwarzane w dniu otrzymania wniosku o anulowanie. Płatność zostanie zwrócona na Twoje konto użyte przy zakupie. Może upłynąć do 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zwrotu. Naszyjnikimie zastrzega sobie prawo do wprowadzania jakichkolwiek zmian do tej polityki w dowolnym momencie. Powiadomienia o wszelkich zmianach będą publikowane na tej stronie.