Centrum pomocy śledzenia zamówienia

MOJE ZAMÓWIENIE

Czy moje zamówienie jest zrealizowane?
Zamówienia są przetwarzane, gdy tylko zostaną złożone.
Powinieneś otrzymać e-mail z potwierdzeniem zamówienia wkrótce po złożeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałaś/eś potwierdzenia skontaktuj się z obsługą klienta.
Jaki jest mój numer identyfikacyjny (ID) zamówienia?
Twój numer ID zamówienia identyfikuje Twoje zamówienie. Identyfikator zamówienia można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś przy składaniu zamówienia. Zacznie się od 85******.
Czy nadal mogę zmienić moje zamówienie?
Gdy Twoje zamówienie osiągnie etap "Produkcja", wciąż możemy zmienić Twoje zamówienie, ale Twoja data dostawy może się opóźnić. Podczas świąt zalecamy nie wprowadzać zmian, ponieważ mamy napięty harmonogram.
Czy mogę zmienić mój adres wysyłki?
Możemy zmienić Twój adres wysyłki, dopóki produkt nie znajdzie się na etapie "pakowania". Właśnie dlatego informujemy, że pakujemy Twoją spersonalizowaną biżuterię i przygotowujemy ją do wysyłki.
Czy nadal mogę zmienić moją metodę wysyłki?
Twoja metoda wysyłki może zostać zaktualizowanazmieniona do etapu "Pakowania".
Możesz zobaczyć nasze metody wysyłki tutaj.
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Istnieje kilka powodów, dla których może się to stać:
• Czasami istnieje niewielka różnica (błąd literowy) między Twoim rzeczywistym adresem e-mail a adresem, w którym złożyłeś zamówienie.
• Wiadomość e-mail mogła zostać wysłana do twojego folderu spam / śmieci / promocji.
- Spójrz na te foldery i znajdź e-mail. Możesz także wyszukać nasz adres e-mail sklep@naszyjnikimie.pl i mam nadzieję, że pojawi się on w wynikach.

- Oznacz naszą domenę jako "Nie spam" w swojej usłudze e-mail.

• Niektóre zamówienia zostają zatrzymane przed potwierdzeniem, może to mieć miejsce z powodu specjalnych znaków w napisach, specjalnych próśb, błędów z adresem wysyłki lub innych podobnych spraw.
Pozwól, abyśmy przesłali Ci Twoje potwierdzenie zamówienia w 24 godzin.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć e-maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z naszym zespołem a my z pewnością prześlemy Ci go ponownie.

INFORMACJE O PRZESYŁCE

Moja opcja śedzenia paczki nie działa, dlaczego?
Upewnij się, że wprowadzane dane są poprawne. Być może Twoje zamówienie zostało złożone pod innym adresem e-mail. Być może pojawiła się drobna literówka po umieszczeniu adresu e-mail przy składaniu zamówienia.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Twoje zamówienie jest realizowane zgodnie z metodą wysyłki wybraną przy składaniu zamówienia.
Śledzenie zamówienia
Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o wysyłce, oznacza to, że Twoje zamówienie jest nadal produkowane.
Powiadomienie o wysyłce
Gdy produkt będzie już w drodze, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Będzie to oznaczać datę dostawy i numer śledzenia w zależności od wybranej metody wysyłki.
Opóźniona paczka
W przypadku, gdy termin dostawy zamówienia minął i nadal nie otrzymałeś paczki, zalecamy wypróbowanie następujących rozwiązań (w przeszłości okazało się to pomocne dla innych klientów):
• Sprawdź szczegóły wysyłki na potwierdzeniu zamówienia i upewnij się, że są prawidłowe.
• Zapytaj członków rodziny/ współlokatorów, czy przyjęli paczkę, ponieważ jest to częste zjawisko.
• Sprawdź (jeśli dotyczy) portiernię, garaż lub boczne drzwi. Zamówienia są czasem pozostawione przez Pocztę.
Zapytaj swój lokalny Urząd Pocztowy, czy może udzielić dalszych informacji na temat miejsca pobytu paczki.


Copyright © 2011-2018 Naszyjnikimie.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone.