Zmiana adresu wysyłki
Jeśli chcesz zmienić swój adres zanim Twoje zamówienie znajdzie się w
produkcji, prosimy wysłać do nas wiadomość, a my zaktualizujemy adres w naszym systemie.
Zmiana Zlecenia po umieszczeniu
Jeśli zamówienie już zostało złożone, ale wybrałeś niewłaściwy produkt lub chcesz
zmienić dane personalizacji, prosimy o kontakt z obsługą klienta! Będziemy bardziej niż
szczęśliwi, aby zaktualizować zamówienie bez dodatkowej opłaty, jeśli
zamówienie zostało złożone w ciągu ostatnich 12 godzin lub zamówiłeś produkt
bez personalizacji. Jeśli jednak chcesz wprowadzić zmiany po upływie 12-godzin, potrącona
będzie opłata w wyskości 30% ceny.
Otrzymałem uszkodzony towar
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, najpierw prosimyo zdjęcie, abyśmy mogli zbadać
problem i zapobiec kolejnym przypadkom. Po zobaczeniu fotografii, zaproponujemy stosowne
rozwiązanie.
Niezadowolenie z zakupu
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie
zdjęcia. Ponadto, przeczytaj nasz artykuł o zasadzie zwrotów
Zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres
Jeżeli zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres, wyślemy go ponownie pod
właściwy , a klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 30% ceny. Przed skontaktowaniem
z Naszyjnikimie.pl, proszę skontaktować się z lokalnym Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia
czy paczka się tam nie znajduję.
Pomyłka w zamówieniu
Jeśli został popełniony błąd, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail ze wszystkimi
szczegółami, wraz ze zdjęciem towaru. To pozwoli nam zrozumieć co się stało i
zapobiec kolejnym błędom w przyszłości.
Nieprawidowy rozmiar łańcuszka
Jeśli wysłaliśmy przez przypadek niewłaściwą długość łańcuszka z przyjemnością prześlemy
Państwu nowy łańuszek nieodpłatnie, który można łatwo wymienić samodzielnie. W
przypadku zamówienia nieprawidłowej długości łańcuszka- nowy można dokupić za
pośrednictwem Obsługi Klienta.
Niewłaściwy rozmiar pierścionka
Jeśli okaże się, że rozmiar pierścionka jest nieprawidłowy, chętnie zaoferujemy zmianę, do
jednego rozmiaru bezpłatnie! Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, oraz przesłanie do
nas pierścionka do zmiany rozmiaru.