Darmową Przesyłkę
100 dni na Zwrot
Pewna Płatność
STATUS ZAMÓWIENIA
|
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Informacje o wysyłce
Obsługa klienta
Wyświetl twoje imię
FAQ
Długość łańcuszka
Kolekcja łańcuszków
Zasady zwrotów
Twój Koszyk
0
NASZYJNIKI
Naszyjniki
Pełna Kolekcja Naszyjników
Naszyjniki z Sercem
Naszyjniki Imienne
Styl Carrie
Podgląd imienia
Zobacz naszą Kolekcję z Naszyjnikami
›
BRANSOLETKI
Bransoletki
Pełna Kolekcja Bransoletek
Pełna Kolekcja Bransoletek
›
PIERŚCIONKI I KOLCZYKI
Pierścionki
Kolekcja Pierścionków
Przewodnik po rozmiarach pierścionków
Kolczyki spersonalizowane
Zobacz naszą Kolekcję z pierścionkami
›
KOLEKCJE
Kolekcje
Kolekcja z Dyskami i Kółkami
Biżuteria Infinity
Kolekcja z sercem
Biżuteria dla Zakochanych
Biżuteria z drzewem rodzinnym
Biżuteria z kamieniami urodzinowymi
Biżuteria grawerowana
Odkryj naszą Kolekcję dla Mam
›
PODGLĄD IMIENIA
Podgląd imienia
Podgląd imienia
WYPRZEDAŻ
DARMOWĄ
PRZESYŁKĘ
Możesz wybrać rodzaj przesyłki przy składaniu zamówienia:
Sposób wysyłki
Termin realizacji
Cena
Standardowa Wysyłka
18-21 dni roboczych
BEZPŁATNY
Szybka Wysyłka
10-12 dni roboczych
25.00 zł
DHL-Expresowa Wysyłka
6 dni roboczych
99.00 zł
Należy pamiętać, że termin realizacji wspomniany powyżej obejmuje czas produkcji.
CZYTAJ WIĘCEJ >
ZAMKNIJ
GORĄCA LISTA
Wyprzedaż
Nowości
Bestsellery
Biżuteria Infinity
Biżuteria z Sercem
Biżuteria Grawerowana
Naszyjnik Imienny
WYSZUKUJ
Zakochanych
Młodej Mamy
Babci
Męska
Kolekcja dla Mam
Prezenty
SZUKAJ WEDŁUG MATERIAŁU
Srebro
Pozłacane 18k złotem
14k Złoto
Więcej niż
5,500,000
przyjaciół.
TWÓJ NASZYJNIK
SPERSONALIZOWANY
TWOJE IMIĘ
Potrzebujesz pomocy?
PRZESYŁKA / DOSTAWA
Jak sprawdzić Status zamówienia
.
Czy wysyłacie paczki na cały świat?
Czy wysyłacie paczki na cały świat?
Tak, wysyłamy do większości krajów na całym świecie.
Oferujemy wysyłkę do następujących krajów:
Argentyna
Australia
Austria
Belgia
Brazylia
Kanada
Chile
Chiny
Costa Rica
Chorwacja
Cypr
Czechy
Dania
Dominikana
Ekwador
Estonia
Finlandia
Francja
Niemcy
Grecja
Hongkong
Węgry
Islandia
Indie
Irlandia
Izrael
Włochy
Jamajka
Japonia
Łotwa
Litwa
Luksemburg
Malta
Meksyk
Holandia
Nowa Zelandia
Norwegia
Polska
Portugalia
Portoryko
Rodzaje wysyłki
Zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres
Jeżeli zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres, wyślemy go ponownie pod właściwy , a klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 30% ceny. Przed skontaktowaniem się z Naszyjnikimie.pl, proszę skontaktować się z lokalnym Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia czy paczka się tam nie znajduję.
Dostępne metody przesyłki
MOJE ZAMÓWIENIE
Zmiana adresu wysyłki
Jeśli chcesz zmienić swój adres zanim Twoje zamówienie znajdzie się w produkcji, prosimy wysłać do nas wiadomość, a my zaktualizujemy adres w naszym systemie.
Zmiana Zlecenia po umieszczeniu
Jeśli zamówienie już zostało złożone, ale wybrałeś niewłaściwy produkt lub chcesz zmienić dane personalizacji, prosimy o kontakt z obsługą klienta! Będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby zaktualizować zamówienie bez dodatkowej opłaty, jeśli zamówienie zostało złożone w ciągu ostatnich 12 godzin lub zamówiłeś produkt bez personalizacji. Jeśli jednak chcesz wprowadzić zmiany po upływie 12-godzin, potrącona będzie opłata w wyskości 30% ceny.
Rezygnacja z zamówienia
Otrzymałem uszkodzony towar
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, najpierw prosimyo zdjęcie, abyśmy mogli zbadać problem i zapobiec kolejnym przypadkom. Po zobaczeniu fotografii, zaproponujemy stosowne rozwiązanie.
Niezadowolenie z zakupu
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie zdjęcia. Ponadto, przeczytaj nasz artykuł o zasadzie zwrotów
Zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres
Jeżeli zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres, wyślemy go ponownie pod właściwy , a klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 30% ceny. Przed skontaktowaniem z Naszyjnikimie.pl, proszę skontaktować się z lokalnym Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia czy paczka się tam nie znajduję.
Pomyłka w zamówieniu
Jeśli został popełniony błąd, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail ze wszystkimi szczegółami, wraz ze zdjęciem towaru. To pozwoli nam zrozumieć co się stało i zapobiec kolejnym błędom w przyszłości.
Nieprawidowy rozmiar łańcuszka
Jeśli wysłaliśmy przez przypadek niewłaściwą długość łańcuszka z przyjemnością prześlemy Państwu nowy łańuszek nieodpłatnie, który można łatwo wymienić samodzielnie. W przypadku zamówienia nieprawidłowej długości łańcuszka- nowy można dokupić za pośrednictwem Obsługi Klienta.
Niewłaściwy rozmiar pierścionka
Jeśli okaże się, że rozmiar pierścionka jest nieprawidłowy, chętnie zaoferujemy zmianę, do jednego rozmiaru bezpłatnie! Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, oraz przesłanie do nas pierścionka do zmiany rozmiaru.
PŁATNOŚĆ
Nie mogę znaleźć zakupu na moim wyciągu bankowym
Można nas znaleźć obok kwoty zakupu pod nazwą “Jewelry Website”.
Dostępne metody płatności
Otrzymałem kod zniżkowy. Jak go użyć?
Jeśli kod promocyjny nie działa, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta.
Czy mogę użyć więcej niż jeden kod promocyjny?
Należy pamiętać, że tylko jeden kupon promocyjny / kod / kupon może być użyty na zakup.
Co należy zrobić, jeśli otrzymam wiadomość, że moja "płatność nie została sfinalizowana"?
Jeśli nadal napotkasz trudności przy płaceniu, wybierz opcje użycia karty kredytowej oraz płacenia za pomocą systemu PayPal ( nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem systemu PayPal, aby móc skorzystać z ich usług ). Możesz spróbować zapłacić kartą ponownie za klika godzin.
ZWROTY TOWARÓW / PŁATNOŚCI
Zasady zwrotów i rezygnacji
Nieprawidowy rozmiar łańcuszk
Jeśli wysłaliśmy przez przypadek niewłaściwą długość łańcuszka z przyjemnością prześlemy Państwu nowy łańuszek nieodpłatnie, który można łatwo wymienić samodzielnie. W przypadku zamówienia nieprawidłowej długości łańcuszka- nowy można dokupić za pośrednictwem Obsługi Klienta.
Niewłaściwy rozmiar pierścionka
Jeśli okaże się, że rozmiar pierścionka jest nieprawidłowy, chętnie zaoferujemy zmianę, do jednego rozmiaru bezpłatnie! Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, oraz przesłanie do nas pierścionka do zmiany rozmiaru.
Otrzymałem/ am uszkodzony towar
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, najpierw prosimyo zdjęcie, abyśmy mogli zbadać problem i zapobiec kolejnym przypadkom. Po zobaczeniu fotografii, zaproponujemy stosowne rozwiązanie.
Niezadowolenie z zakupu
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie zdjęcia. Ponadto, przeczytaj naszartykuł o zasadzie zwrotów
Pomyłka w zamówieniu
Jeśli został popełniony błąd, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail ze wszystkimi szczegółami, wraz ze zdjęciem towaru. To pozwoli nam zrozumieć co się stało i zapobiec kolejnym błędom w przyszłości.
Warunki gwarancji
Wszystkie przedmioty posrebrzane, pozłacane oraz pozłacane na różowo są automatycznie objęte sześciomiesięcznym okresem gwarancji. Wszelkie uszkodzenia w tym czasie zostaną pokryte gwarancją. Na złote i diamentowe produkty można gwarancję dodatkowo przedłużyć, odpłatnie do roku. Wszelkie uszkodzenia, które wystąpią w ciągu tego roku, zostaną pokryte gwarancją.
POMOCNE INFORMACJE
Jak mogę złożyć zamówienie?
Złożenie zamówienia jest bardzo proste!
1) Wybierz ulubiony produkt , wypełnij pole z niezbędnymi informacjami po prawiej stronie, takich jak rozmiar, długość łańcuszka / rozmiar pierścionka.
2) Po wypełnieniu wszystkich szczegółów, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".
3) Gdy chcesz zakończyć wybór produktów, kliknij na "Twój koszyk", aby zobaczyć swoje zamówienie.
4) Wybierz metodę wysyłki.
5) Kliknij przycisk "Przejdź do kasy" i zakończyć swój zakup na bezpiecznej stronie.
6) Po sfinalizowaniu zakupu, otrzymają Państwo e-mail potwierdzający, więc zapraszamy na poszukiwania!
Podgląd naszyjnika
Dobór odpowiedniego rozmiaru
Jak sprawdzić status mojego zamówienia
POLITYKA PRYWATNOŚCI / BEZPIECZEŃSTWO
Regulamin
Terminy i warunki
Bezpieczne zakupy
O NASZYJNIKIMIE.PL
O nas
FAQ
SKONAKTUJ SIĘ Z NAMI
Masz pytania lub komentarze?
✉ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI (sklep@naszyjnikimie.pl)
Copyright © 2011-2019 Naszyjnikimie.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Aby zapewnić Ci jak najlepsze usługi, używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze
Cookies
i
Politykę Prywatności
.
×