Więcej niż 4.2 milony
przyjaciół
DOŁĄCZ DO ZABAWY!
Name Necklace Preview Name Necklace Preview

Potrzebujesz pomocy?

PRZESYŁKA/ DOSTAWA

Czy wysyłacie paczki na cały świat?
Czy wysyłacie paczki na cały świat?
Tak, wysyłamy do większości krajów na całym świecie.
Oferujemy wysyłkę do następujących krajów:
  • Argentyna
  • Australia
  • Austria
  • Belgia
  • Brazylia
  • Kanada
  • Chile
  • Chiny
  • Costa Rica
  • Chorwacja
  • Cypr
  • Czechy
  • Dania
  • Dominikana
  • Ekwador
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Niemcy
  • Grecja
  • Hongkong
  • Węgry
  • Islandia
  • Indie
  • Irlandia
  • Izrael
  • Włochy
  • Jamajka
  • Japonia
  • Łotwa
  • Litwa
  • Luksemburg
  • Malta
  • Meksyk
  • Holandia
  • Nowa Zelandia
  • Norwegia
  • Polska
  • Portugalia
  • Portoryko
  • Zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres
    Jeżeli zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres, wyślemy go ponownie pod właściwy , a klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 30% ceny. Przed skontaktowaniem się z Naszyjnikimie.pl, proszę skontaktować się z lokalnym Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia czy paczka się tam nie znajduję.

    MOJE ZAMÓWIENIE

    Zmiana adresu wysyłki
    Jeśli chcesz zmienić swój adres zanim Twoje zamówienie znajdzie się w produkcji, prosimy wysłać do nas wiadomość, a my zaktualizujemy adres w naszym systemie.
    Zmiana Zlecenia po umieszczeniu
    Jeśli zamówienie już zostało złożone, ale wybrałeś niewłaściwy produkt lub chcesz zmienić dane personalizacji, prosimy o kontakt z obsługą klienta! Będziemy bardziej niż szczęśliwi, aby zaktualizować zamówienie bez dodatkowej opłaty, jeśli zamówienie zostało złożone w ciągu ostatnich 12 godzin lub zamówiłeś produkt bez personalizacji. Jeśli jednak chcesz wprowadzić zmiany po upływie 12-godzin, potrącona będzie opłata w wyskości 30% ceny.
    Otrzymałem uszkodzony towar
    W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, najpierw prosimyo zdjęcie, abyśmy mogli zbadać problem i zapobiec kolejnym przypadkom. Po zobaczeniu fotografii, zaproponujemy stosowne rozwiązanie.
    Niezadowolenie z zakupu
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie zdjęcia. Ponadto, przeczytaj nasz artykuł o zasadzie zwrotów
    Zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres
    Jeżeli zamówienie zostało wysłane pod niewłaściwy adres, wyślemy go ponownie pod właściwy , a klientowi zostanie naliczona opłata w wysokości 30% ceny. Przed skontaktowaniem z Naszyjnikimie.pl, proszę skontaktować się z lokalnym Urzędem Pocztowym, w celu sprawdzenia czy paczka się tam nie znajduję.
    Pomyłka w zamówieniu
    Jeśli został popełniony błąd, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail ze wszystkimi szczegółami, wraz ze zdjęciem towaru. To pozwoli nam zrozumieć co się stało i zapobiec kolejnym błędom w przyszłości.
    Nieprawidowy rozmiar łańcuszka
    Jeśli wysłaliśmy przez przypadek niewłaściwą długość łańcuszka z przyjemnością prześlemy Państwu nowy łańuszek nieodpłatnie, który można łatwo wymienić samodzielnie. W przypadku zamówienia nieprawidłowej długości łańcuszka- nowy można dokupić za pośrednictwem Obsługi Klienta.
    Niewłaściwy rozmiar pierścionka
    Jeśli okaże się, że rozmiar pierścionka jest nieprawidłowy, chętnie zaoferujemy zmianę, do jednego rozmiaru bezpłatnie! Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, oraz przesłanie do nas pierścionka do zmiany rozmiaru.

    PŁATNOŚĆ

    Nie mogę znaleźć zakupu na moim wyciągu bankowym
    Można nas znaleźć obok kwoty zakupu pod nazwą “Jewelry Website”.
    Otrzymałem kod zniżkowy. Jak go użyć?
    Jeśli kod promocyjny nie działa, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta.
    Co należy zrobić, jeśli otrzymam wiadomość, że moja "płatność nie została sfinalizowana"?
    Jeśli nadal napotkasz trudności przy płaceniu, wybierz opcje użycia karty kredytowej oraz płacenia za pomocą systemu PayPal ( nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem systemu PayPal, aby móc skorzystać z ich usług ). Możesz spróbować zapłacić kartą ponownie za klika godzin.

    ZWROTY TOWARÓW/ PŁATNOŚCI

    Nieprawidowy rozmiar łańcuszk
    Jeśli wysłaliśmy przez przypadek niewłaściwą długość łańcuszka z przyjemnością prześlemy Państwu nowy łańuszek nieodpłatnie, który można łatwo wymienić samodzielnie. W przypadku zamówienia nieprawidłowej długości łańcuszka- nowy można dokupić za pośrednictwem Obsługi Klienta.
    Niewłaściwy rozmiar pierścionka
    Jeśli okaże się, że rozmiar pierścionka jest nieprawidłowy, chętnie zaoferujemy zmianę, do jednego rozmiaru bezpłatnie! Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, oraz przesłanie do nas pierścionka do zmiany rozmiaru.
    Otrzymałem/ am uszkodzony towar
    W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, najpierw prosimyo zdjęcie, abyśmy mogli zbadać problem i zapobiec kolejnym przypadkom. Po zobaczeniu fotografii, zaproponujemy stosowne rozwiązanie.
    Niezadowolenie z zakupu
    Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, prosimy o kontakt z obsługą klienta i przesłanie zdjęcia. Ponadto, przeczytaj naszartykuł o zasadzie zwrotów
    Pomyłka w zamówieniu
    Jeśli został popełniony błąd, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail ze wszystkimi szczegółami, wraz ze zdjęciem towaru. To pozwoli nam zrozumieć co się stało i zapobiec kolejnym błędom w przyszłości.

    POMOCNE INFORMACJE

    Jak mogę złożyć zamówienie?
    Złożenie zamówienia jest bardzo proste!
    1) Wybierz ulubiony produkt , wypełnij pole z niezbędnymi informacjami po prawiej stronie, takich jak rozmiar, długość łańcuszka / rozmiar pierścionka.
    2) Po wypełnieniu wszystkich szczegółów, kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".
    3) Gdy chcesz zakończyć wybór produktów, kliknij na "Twój koszyk", aby zobaczyć swoje zamówienie.
    4) Wybierz metodę wysyłki.
    5) Kliknij przycisk "Przejdź do kasy" i zakończyć swój zakup na bezpiecznej stronie.
    6) Po sfinalizowaniu zakupu, otrzymają Państwo e-mail potwierdzający, więc zapraszamy na poszukiwania!

    POLITYKA PRYWATNOŚCI/ BEZPIECZEŃSTWO

    O NASZYJNIKIMIE.PL

    SKONAKTUJ SIĘ Z NAMI

    Masz pytania lub komentarze?


    Przelew Bankowy Visa Mastercard Diners Club Paypal SSL Płatności kartą kredytową przetwarzane są przez Paypal.com Inc. poprzez 2048-bitowy protokół SSL.
    Szyfrowany Secure Server gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo w sieci.
    Copyright © 2011-2017 Naszyjnikimie.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone.